15 Haziran 2017

Patchwork Hırkam

Instagramda beğendiğimiz şeyleri annemle birbirimize DM olarak gönderiyoruz :) Geçtiğimiz günlerde annem buna benzer bir patchwork hırka fotoğrafı yollayınca bana örsene anniş dedim, bunu dedikten kısa bir süre sonra annemin ördüğü hırka ile anneme poz veriyordum aynen böyle hii hii :) Canım annem maharetli elleriyle bir de kağıt ipten bu çantayı ördü bana, en yakın zamanda onunla da güzel bir kombin yapıp paylaşacağım blogumda...
Bu güzellikleri ören o güzel ellerine ve emeklerine sağlık canım annem benimmm!

4 yorum:

  1. çok güzel, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın :) Bende şimdi anneme gönderdim :) :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, örgü olan herşeye bayılıyorum zaten..

    YanıtlaSil
  4. Anneler kızları için yapar.Çokta güzel örmüş.Eline sağlık.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...